۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

در آستانه فجرکاپ انجام شد؛

یک استعفای دیگر در فدراسیون تنیس روی میز!

یک استعفای دیگر در فدراسیون تنیس روی میز!

فدراسیون تنیس روی میز در حالی از روز پنجشنبه میزبان مسابقات بین‌المللی فجرکاپ است که همچون ماه‌های گذشته با معضل استعفا مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه مسئول روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز (میلاد حسینی) از سمت خود کناره‌گیری کرد، جعفر جدی امور کار را در این فدراسیون بر عهده گرفت اما وی هم بعد از گذشت دو ماه و به دلیل نبود همکاری‌های لازم و شرایط رضایت بخش کاری، از ادامه همکاری با این فدراسیون کناره‌گیری کرد.

این در حالی است که فدراسیون تنیس روی میز طی ماه‌های گذشته با چهار مورد استعفای دیگر هم روبرو بوده است. ابراهیم علیدخت اولین فردی بود طی این مدت با کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی، فدراسیون تنیس روی میز را با مسئله استعفا روبرو کرد. پس از آن و طی یک هفته مسئول روابط عمومی (میلاد حسینی) و عضو کمیته فنی (مجید احتشام‌زاده) از سمت‌های خود کناره گیری کردند.

حمید رضا صباغیان، تنها داور بین‌المللی تنیس روی میز که مدرک بلوبچ دارد و در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک لندن هم حضور داشت نیز چهارمین نفری بود که با عنوان کردن بی عدالتی و رعایت نشدن انصاف در کمیته مسابقات و داوران از مسئولیتی که در کمیته داوران داشت، کناره‌گیری کرد اگرچه گفته می‌شود وی به فدراسیون بازگشته است.

در هر صورت مسئول جدید روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در حالی از ادامه همکاری با این فدراسیون کناره‌گیری کرده که این فدراسیون در آستانه برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر کاپ قرار دارد. رقابت‌هایی که گفته شده با حضور دوازده کشور خارجی و سه تیم از ایران برگزار می‌شود اما هنوز  هیچ اطلاع رسانی دقیقی در مورد کشورهایی که به ایران سفر کرده‌اند، تعداد بازیکنان همراه آنها و تعداد دقیق بازیکنانی ایرانی شرکت کننده ارائه نشده است.

کد خبر 2219149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha